Meryemdd 17haftalık gebeyim. Karnım akşamları baya sertleşiyor, gündüz de sert ama alşam daha da çok oluyor gibi sizde de oluyor mu normal mi?
edabolukbasi3- Meryemdd normal canım gün içinde aşırı hareketliysen bebiş kendini topluyor gece olunca kasılıyorlar sen yorulduğun için