Dikkat edin lütfen hiçbir şey sizden ve bebeğinizden önemli değil. Annemi kaybettim ardından 2 ay sonra 17 +2 de çok stresli bir iki gün geçirdim. Bir şikayetim yokken aniden rahim ağzı uzunluğum sınırda çıktı o günden beri yatarak geçiriyorum. Stres üzüntü hiç iyi gelmiyor