Kizlarrrrrrrrrrrrr ikinci gebeligimde de sıcak basması vardı kuruntumu yapıyorum bilmiyorum alakası yok kendimi kaptırmak istemiyorum ama vücudum öyle sıcak öyle sıcak artık klimayı açtım dayanamiyorum yanaklarım kıpkırmızı içimde bir hararet var 🥲🥲sizde de oldumuu cevap verirseniz sevinirim