Kızlar benim adetim 4 gün gecikti dün evde test yaptım çift çizgi çıktı baya belliydi bugün de doktora gittim ultrasonla kese falan görünmedi kan verdim 1500 çıkarsa alttan bakacağım dedi dış gebelik te olabilir daha küçük te olduğundan görünmemiş olabilir dedi. Dış gebelik daha önce yaşamadığım için bilmiyorum nasıl oluyor ne zaman belli oluyor süreç ne oluyor bilen yazabilir mi betam yeni çıktı 577