Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim. Bugün idrar tahlili yaptırdım
Blood pozitif
Lökosit 30
Eritrosit 39 çıkmış
İdrar yaparken yanma falan yok ama biraz ara ara kaşıntı oluyor. Doktora henüz gösteremedim bilen yaşayan var mı böyle sıkıntı olur mu acaba ne yapmam gerekli