Acil !!!🚨 33 haftalık hamileyim , vajinada baskı hissediyordum 1,5 haftadır sonrasında dün bi ande karnımın aşağı düştüğünü farkettik dışardan insanlarda farkedince acile gittim ve bebeğin doğum pozisyonu almış bu yüzden baskı var gibi bi terim kullandı sonrasında Altan muayene edip rahim kısalığıve nts de sancı olmadığı için müdahale de bulunamadı fakat dikkatli olmam gerektiğini dinlenmem gerektiğini söyledi sağlık problemi nedeniyle zorunlu sezeryan olacağım , şuan ki tedirginliğim erken doğum olma ihtimali varmıdır daha yeni 33 haftalık oldum bu yüzden tedirginim veya bu tarz olayla karşılan anneler var mı süreçte n’aptınız ???