istkizannesi ben de nefes i çok beğeniyorum, hiç de dalga geçileceğini düşünmüyorum. Ama ne yazıkki eşim beğenmedi, biz de Derin de karar kıldık🙂 Ama ne iki isim olayını ne de Zeynep ismini beğenmiyorum ben. Zeynep ismi çok klasik geliyor ve milyonlarca var. Bence siz eşinizi tek isim Nefes te ikna edin, oğlumuz olursa sen koyarsın bukez ben koyayım falan deyin 🙂 Ama dediğim gibi tek isim Nefes bence şahane