Miniminia Merhaba kızlar, ikili test sonucum çıktı. Total Beta HCG 11.4 çıkmış. Tabloyu açtığımda önceki gebeliğimin sonucu ile yan yana çıktı. Onda 39.2 çıkmış. Bu şekilde bakınca baya fark var. Bilgisi olan var mı? Doktora yarın gideceğim.
Miniminia Miniminia tek başına bir değer taşımıyor olabilir ama ensesi burun kemiği vs. gayet iyi demisti doktorum. Benzer durum yaşayan var mı? İlk gebeliğim sağlıklı geçti, bebeğim de sağlıklı doğdu çok şükür. Bunda bir sorun var mıdır sizce ?
dygsss Miniminia doktor iyi dediyse iyidir o değerin pek bir önemi yok doktorun ekranındaki tablo önemli
Miniminia dygsss yarın öğreneceğim iyi olup olmadığını, ense kalınlığı için vs. iyi demişti tarama öncesi