Gzmsert lierac ve bio oil kullandım. Aşırı kilo almadığım halde hamilelikten önce kullanmaya başladığım halde çatladım. Öyle aşırı değil ama çok özendim bu özenmeye çatlamamalıydı hiç bence 😁ikinci gebeliğimde vazelin duydum onu kullandım 1 tane bile olmadı. Bu gebeliğimde de yine vazelin kullanıyorum. Sağlıklı değil petrol türevi falan diyorlar ama araştırmalarıma göre molekülleri tenden emilmeyecek kadar büyükmüş bariyer oluşturuyormuş o da deriye gerilmeye karşı ekstra direnç sağlıyormuş. Yani tercih sizin ☺️