PAG Merhaba hanımlar dün geceden beri regl sancısı gibi kasıklarım ağrıyor nst girdim herşey normal çıktı ,bu durumu yaşayan var mı ?
Mry2020 PAG canım 33+3 üm az önce biraz uzanmıştım dalmışım bir ağrı sızı girdi alt karnıma vajinaya doğru düşün o acıya uyandım kalkamadım bir süre korktum kanama olacak sandım bir şey yok çok şükür
cylnmy PAG 35+5 im 2 gün önce inanılmaz bir regl ağeım oldu doguruyorum sandım resmen nst muayene her şey yolunda cıktı :/ sonra geçti ama korkuyorum
ilaydaaydar707 34 haftalık olduk benim de regl olacakmış gibi ağrım var 2 gündür bir de akıntım pembeleşti aca doğum mu yapacam
PAG ilaydaaydar707 sancı sona yaklaştığımız için herkeste farklı olabilir belki normaldir ama akıntı için bence acil gitmelisiniz