Dyguackgz Arkadaşlar mrb. İlk gebeliğim. 36+2 deyim. Az önce süt gelmiş tişörtüm ıslanmış. Bu durum normal mi? Erken değil mi daha
Nazf Dyguackgz Benim de ilk gebeliğimde gelmişti çok şaşırmıştım Olabilir diye biliyorum, hiçbir sorun yaşamamıştım
Cileklibazta Dyguackgz normal bir durum ama müdahale etmeyin göğüslerinizi sıkmayın herhangi bir şey yapmayın doğumu tetikleyebiliyor
agustosboceklerim2 Dyguackgz benimde ilk gebeligimde duştayken geldiğini farketmistim yine hamileyim 23. Haftalık olduğun halde sütum geldi bence bir zararı yok