Merhaba arkadaşlar 22 haftalık hamileyim son kontrolümde ayrıntılı ultrasona girdim ve kordonumun dar olduğunu, bu durumun bebeğin gelişimini etkileyebileceğini, kanımın sulanması gerektiğini ,bunun için 27 haftalığa kadar coraspirin içmem gerektiğini söyledi. Coraspirine başladım ama doğuma son 3 Ay kala içmek sakıncalıymış . Kanı sulandıran hızlı bir yöntem varmıdır .? Kanı sulandıran besinler nelerdir? Bu aşamada Ne yapmalıyım Tavsiyelere ihtiyacım var 😰