benim kızım suan 2 aylık oldu ve kolik bebek , 2 kere 1 hafta arayla lavman yapıldı . gazı çok var denemedigimiz şey kalmadı . kiraz cekirdegi kemeri,clinikid bebek yagı,sab simplex gaz damlası ,metsil , nurse harveys + probiyotik damla masajlar ,yedigim seylere dikkat ettim ediyorumda .kanguruya koyuyorum biraz oyle sakinleşiyor . yada esim işten geldikten sonra arabaya bindiriyoruz arabada uyuya kaliyo ,saatlerce arabada dolaştigimizi söyleyebilirim . cok zorlu geciyor kolik bebekle . fitil bile denedim kızım da