Kızlar merhaba 33+2 ikiz gebeyim sezeryan olacak son haftalara geldiğim için doktora nasıl bir belirti yaşarsam hastaneye gideyim diye sordum su gelmesi geçmeyen sancı karında geçmeyen sertlik şeklinde söyledi hastaneye gittiğinde nst’ye bakarlar dedi ama vajinal açıklığa da bakarlar mı acaba yani ben sonuçta sezeryan olacağım özellikle ikiz olduğu için, zaten bu kesin gibi bir şey ama sezaryen tarihini öne çekmek için ya da doğum başlamış mı bunu anlamak için illa açıklığa bakmaları gerekiyor mu yoksa sadece nst yeter mi