Nohut7 Ben sadece ilk 3 ay için kıyafet olarak oluşturdum listemi, daha çok zıbın ve tulum üstüne. Bezi sadece 1 paket alacağım pişik yapıp yapmama durumuna göre, pişik kremi olarak sudocrem yada bepantol, şampuan olarak mustela set, 1 tane yenidogan biberon ve emzik philips, 4 5 adet muslin örtu, 25 30 adet ağız mendili (annemler almış fazladan bence daha az olabilir), 4 5 adet şık kutulu yenidoğan seti ben bir yere gidersek bulunsun diye düşündüm, tırnak makası, bebek tarak, ay şuan aklıma gelenler bu kadar bende daha almadım kabaca böyle liste oluşturdum, insAllah yardımım dokunur. Kimisi cok almayın diyor kimisi yetmez diyor ama az alacağım kıyafetini yinede olacak ama öyle dolap dolusu değil.