matisse Merhaba kizlar, 33.haftadan beri devam eden yogun sancilarla 37.haftaya geldik. En son nstde sanci haddinden fazla cikinca doktorum bugune dogum planladi. Sezeryan oldum. Hayatimda yasadigim en farkli deneyimdi. Ben cok metanetli ve guclu durdum cok sukur bu sureci guzel atlatiyorum. Ancak bebegimin solunumu hizli olmasi sebebiyle emziremedim :( sekeri de dusunce kuveze aldilar. Cigerinde enfeksiyon cikmis antibiyotikte baslamislar. Kuzumdan 2 saat sonra ayri dustum :( sut sagiyorum cok az gelse de bebegim icin ugrasiyorum. 1 hafta Kalabilir dediler. Onun icin bunun en sagliklisi oldugunu bilsem de icim cok huzursuz :( cok kucuk minnosum cok tatli.. dualarinizi esirgemeyin lutfen 🙏🏻
Hbsanneoluyo matisse canım öncelikle gözün aydın bu zor zamanlarda geçer inşallah rabbim tez zamanda evine alıp gitmeyi nasip etsin Bebişin kaç kilo doğdu canım🤔
matisse Hilkar idrar yolu enfeksiyonundan olabilirmis ama benim yoktu 🤔 yakin zamanda grip atlattim ondan da olabilir dediler nedeni belli degil yani😞
Hilkar matisse anladım canım çok ama çok geçmiş olsun en yakın zamanda kavuşursun inşallah bebeğine bende de idrar yolu enfeksiyonu var bende acayip endişeleniyorum
Avdmr Ne kadar küvezde yatmıştı? Bende 4 gün sonra Doğum yapacağım ve çok ağır idrar yolu enfeksiyonu geçirdim çok korkuyorum