Kızlar selamm 🌸 Hem sohbet etme hem de fikir alma amaçlı açıyorum konuyu 🧚🏻♀️ Ben yaklaşık 5 yıldır home office çalışıyorum. Normalde mesai saatlerim 08.00-18.00 arası. Hamilelikten dolayı 16.30’da bitiriyorum mesaimi artık. Bazı günler işim çok yoğun oluyor, telefon ve bilgisayar başında çok zaman geçiyorum. Bazı günlerde ise hiç işim olmuyor belki 1 saat anca vaktimi alıyor iş. Yani görece rahat bir işim var aslında. Bu sebeple de 37.haftama kadar çalışıp sadece normal 16 haftalık iznimi kullanmak istiyorum. Sonrasında hem maddi olarak zorlanmamak için hem de firmayı zora sokup yerime birini almak zorunda bırakmamak için işe devam etmek istiyorum. Ancak bazen nasıl çalışacağım diye kaygılandığım oluyor. Biliyorum çoğu anne daha çok küçükken dışarıda çalışmak için bebişini evde bakıcıyla veya annesine kayınvalidesine bırakmak zorunda kalıyor. Ben nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum henüz önümü göremiyorum. Annemin evi çok yakın 3-5 apartman var aramızda ama her işim yoğun olduğunda onu mu çağıracağım veya ben mi gideceğim bilmiyorum sonuçta annemin de kendine göre işleri planları olabilir. Sizce nasıl olur yapabilir miyim? Bebeklerin düzenini de henüz bilmediğim için hayal edemiyorum. Belki de o uyuduktan sonra işlerimi gece yaparım gündüz daha rahat ederim