Minigim_ben1
Genellikle bir sağlık sorununa işaret etmez. Bu lekeler bebeklerin idrarındaki ürik asit kristallerinin bezin üst katmanında oksitlenip pembe, somon, turuncu veya kırmızımsı renge dönüştüğü içindir. Özellikle maalesef anne sütü almayan, mama ile beslenen bebeklerde görülmesi daha mümkündür. Yine de bir doktora götürün tabiki detaylıca kontrol edilir.