Asya66 Rabbim onu sizlere bağışlasın . Diyeceğim tek şey nolur yeni doğmuş bir bebek hassasiyetiyle davranın ona ve oda kendine öyle davransın , kimyasal tüm temizlik ürünü gıdadan uzak dursun hasta olan kimseyle temasta bulunmasın hatta bulunduğu ortama bile ne girsin nede alsın yani bu hastalığın en sevdiği şey enfeksiyon ve maalesef hava şartlarımız ve insanı değerlerimiz öylesine kirlendiki bunlara normal insanların bile çok dikkat etmesi gerekirken böyle özel hastaların daha dikkat etmesi gerekiyor .. klasiktir bu yazacağım ama lütfen sinir , stres asla ama asla yaşamasın .. hastalığa tanık olmuş biri olarak yazıyorum herseyden önce bu yazdıklarıma çok önem verin gerisi Allahtan inşallah sağ salim atlatır 🤲🏻