Hemsirehatice Merhaba kizlar . Hastanede dagitmak icin isimli cikolata nerden yaptirdiniz. Tadininda guzel olmasi lazim tabi. Varmi yaptirip tadini begendiginiz ?
Deletedmom667 Hemsirehatice ben nısanımda yaptırmıstım ve hedıye olarakta yaptırmıstım 1 sene sonra bıle bayatlamadı cıkolata.. Dogumdada kısmetse orda yaptırıcam yıne.. İnstagramda ahenk cıkolata
Hemsirehatice En basindan beri haci serif dusunuyodum ama miktar olarak ve paket olarak hosuma giden olmadi. O yuzden baska arastirim dedim