ahtnhtcsi_28 33 haftalık hamileyim karnımda kalp atışı gibi bi yer var bebeğin neresi acaba o kadar merak ediyorum ki böyle bi durum yaşayan var mı
Elmasekeri1 ahtnhtcsi_28 kalbi de olabilir bende hep kalp atışı gibi hissediyorum nst cihazını da aynı yere koyuyorlar 😊
ahtnhtcsi_28 teşekkür ederim dönüş yapan herkese ama hıçkırdıgını anlıyorum ama anlatmak istediğim çok farklı bişey sanki kalp atıyor gibi belli bi yerde