birdilektut15 Kızlar 6+5 hamileyim 3.haftadan ber kasık ve karın ağrım var hafif hala da geçmedi normal mi kaçıncı haftaya kadar devam eder
Htc4345 birdilektut15 bn 12 haftaya kadar çektim ağrıyı her doktora gittim de normal bir sıkıntı olmadığını söyledi kanama olmadığı sürece korkma inş Allahın izniyle birsey olmaz
Htc4345 birdilektut15 senin gibi çok evham yapmıştım hatta sana şöyle diyeyim 26 hafta oldum hala evham yapıyorum 😀😀yani hamilelik hep bi telaş içinde