Prensess33 o sırada 38+0’da doğuran ben 😂 haftanız gayet müsait, doktorunuzu dinlemenizde fayda var, mesela benimde sancım gelmişti, 8cm açılmam olmuştu ama ben açılma felan hissetmedim, evde beklemek riskli bence, bide oğluma 3 tur kordon dolanmış, son dk mecburi sezaryen oldum, çok ani gelişen şeyler olabiliyor, gözetim altında olmak her zaman daha iyi.