Sizce hanımlar doğumhaneye isimli hastane çıkışı verilmeli mi? Fotoğraf çekimi yaptırmayacağım ama bebeği kabataslak silip kanlı bırakanlar oluyormuş. O isimli hastane çıkışının kan olmasını istemiyorum ama ilk onunla görmek de istiyorum. Sizler ne yaptınız?