Ayselcnt 14082014 sağlıkla kavuşun inşaAllah..💙 benimde son 36.. haftaya sezaryen için gün verecekmiş doktor.. heyecan, endişe, stres, korku had safhada..😥
Deleted33000 14082014 sooooon 51 gün kaldı işleri düşününce gün bitiyor resmen çok hızlı geçmeye başladı zaman
Ipek0506 goldendaisyy benmde bir kaldı.devletmi özelmi takiplisinz yarın giidcem bakalm doğuma alcakmı daha bekleticekmi
Asilzedemom Pinar0711 ya benim ilkki sezeryan ve 4 gündür ağrım var malesef gece falan uyutmuyor bugün nts çekildi hafif sancılar vardı ama ilki sezeryan olduğu için çok normal dediler
MRVESRV 14082014 Son 13 gün 🥹 Sanada bir avazda veya hayirlisiyla sağ salim kucagina almani diliyorum 🥰