Kızlar bugün sonuç göstermeye gittim doktorum bana artık 1 ay sonra kontrole gelirsin dedi. 2 hafta sonraya da randevu almıştım bebeğim o zaman 12 haftalık oluyor onu iptal mi edeyim dedim sen bilirsin dedi. İptal etsem mi sonraki ay mı gitsem? Nub falan görürüm dedim de o da kesin sonuç vermiyor 1 ay sonra kesin cinsiyet öğrenirim herhalde