Merhaba benim reglimde 8 gün gecikmişti meğerse 4-5 haftalık hamileymişim. İlk başta ovulasyon testi yapmıştım çatladı mı acaba yumurtalar diye çift çizgi çıktı. Sonra internette eğer hamileyseniz ovulasyon testinin hep çift çıktığını öğrenip gebelik testi yaptım ve böylece öğrenmiş oldum yani evet çift çıkıyor :)