Gamzebyr 9. Haftamdan itibaren gidiyorum. Ancak çok sık gidemiyorum. Çünkü işim dolayısıyla Farklı ildeyim. Ama ne zaman bi sıkıntımız olsa bi tlfn uzağımız da sağolsun. Doğum için yarın Elazığ’a gideceğim. Bundan Sonra Allah’ın izniyle fethi beyle yola devam edeceğiz. Yine merak ettiğiniz bişey olursa burdan yazarım.