Rosegul ilk hamileliğim de evlendiğim ay olmustu ölü doğum ile sonuclandı ondan sonra doktorlara gittim iğne oldum ilsç kullandım tutmadı hastaneyi bıraktım kendi halime kaldım üç sene olacak nerdeyse olmadı sebebi de yoktu en sonra ovulaayona başlayınca şansıma o gün kendiliğindenn tuttu