linalin0 illa yardım edeni vardır onun, eve yardımcı çağırıyor da olabilir. Eşi akşam işleri yapıyor çok çalışmıyor da olabilir. Herkesin hayatı farklı. Ama tek bildiğim hamilelikte zorlanmadığın sürece hareket etmek faydalı. Doğuma da sonrasında ki toparlanmaya da. Ayrıca hareket az olursa kilo da çok alınır vücutta daha çok bozulur. Sitem ediyoruz belki tüm işler bize kalıyor diye ama faydaları da yok değil. Tabi kendimizi yıpratmadan ☺️