Ben de 12 haftalık hamileyim bana kız dedi. Burada birkaç arkadaş erkek gibi dedi. Doktor da erkek gibi hissettim ama şu an bir şey söyleyemem erken dedi. Hiç bilmiyorum ben de kız hissediyorum 🥲 Haftaya Fetal DNA testi için kan vereceğim. 10 günde çıkıyormuş cinsiyetini de doktora söyleyecekler. Yani 2 haftaya kesin öğrenirim gibi. Umarım ChatGPT haklıdır kendimi kıza çok hazırlamıştım 😅)