Parinas canım herseyin hayirksi olsun zaten nasip olursa ikinci gebelikte ilk çocuğum yasiyo şükürler olsun 20 aylık rabbim.onun ömrünü uzun etsin eger yaşayacaksam da böyle değerin kendiliğinden sifirlanmasi daha iyi yoksa kürtaj olmam gerekecek küçük çocuğum var zaten eğer düşük olursada ikinci dusugum olacak kızımdan öncede Bi dusugum var çünkü