Tatlisanne42
Tatlisanne42 tabiki gebeliğim var 29 haftalığız şu an 100 den 125 e çıkardı doktorum tiroidim 12ydi benim 50 den 100 e çıktı ilk tüp bebek tedavimde 2.18 e düşürdük sonrasında tekrar yükselmeye başladı 4 e kadar çıktı 125 mg a yükseltti doktorum tiroit ilacı bebeğe zarar vermez yüksek tiroit bebeğe zarar verir. Tiroid hormonları büyüme ve gelişme açısından hayati öneme sahip olduğu için annede ileri yetersizliği, bebeğin özellikle zeka ve sinir sistemi gelişiminde geri dönüşü mümkün olmayan hasarlara yol açabilir. Hipotiroidinin diğer önemli etkileri arasında artmış düşük riski, düşük doğum ağırlığı, erken doğum, gebelik zehirlenmesi (preeklampsi), doğum sonrası aşırı kanama ve kansızlık sayılabilir.