1kucukanne ben 12. Haftadaydım sanırım geçirdiğimde çokta zor geçirmiştim önce şase bi ilaç vermişti doktorum tek doz suda çözünen, geçer gibi oldu 3-4 gün sonra daha kötü yinelemişti o zaman mecbuten antibiyotik kullanmıştım çok şükür geçmişti o zaman. Geçmiş olsun size de🌸