Gmz112 37 haftalık gebelikte dün mastit olduğumu öğrendim sizler yaşadınız mı? Ne yapmalıyım antibiyotik verdi doktorum kullanmaya başladım ağrısı hafifledi ama hala şiş ve kızarık
kinaci Merhabalar nasilsiniz ben de 37 haftalik hamileyim ve bugun mastit oldugumu ogrendim. Gecti mi neler yaptiniz acaba