kedimiyavdedi Kızlar bi kaç kez ultrason fotoğrafı paylaştım Keseye göre de Nub a yörede hep kız dendi ama oğlum oluyor 🥰🥰
reyhan03K kedimiyavdedi hayırlı olsun canım arasında ne gibi fark vardı aynımı geçti hamilelik belirtileri
Rosegold27 kedimiyavdedi benimde burada en az yirmi kişi baktı herkesi bilen kişiler bile beni bilemedi
Miniminia kedimiyavdedi chatgb ye sordun mu acaba canım? Ben de burada herkes erkek diyor, o kız diyor
Merveoz kedimiyavdedi bende 17. Haftamdayım 2 ayrı doktora gittim kız dedi ama çevrem hep erkek karnı var sende diyo ayrıntılı ultrasonu bekliyorum değişir diye alışveriş yapmıyorum . 😂
kedimiyavdedi Merveoz bence karınla filan bi ilgisi yok nubla keseylede ilgisi yok hiç belli olmuyor 😊siz de erkek mi istiyorsunuz?
faveylaa Merveoz of aynı sorunu yaşıyorum 18 haftalık hamileyim doktorum emin olamamakla beraber kız dedi ama çevrem sende erkek karnı var diyor bizde emin olamıyoruz 🙈
Phyloo Merveoz bende erkek karnıydım kız oldu karın vücut yapısıyla ilgili yinede bekle 30da yapmıştık alış verişi biz daha erken bu hafta için
Zeynepkarip Merveoz doktor bana 11+6 da kız görüyorum demişti 16+6 da işe erkek çıktı biz kız bebek için kıyafet bile almıştık siz en iyisini yapmışsınız😂😂💕
Merveoz kedimiyavdedi bir kızım var eşim hep erkek hissetti bende öyle odaklandım sanırım. İlla erkek olsun diye bir isteğim yok hayırlı sağlıklı olsunda ama netleşmiyo ya böyle çevrede hep kız dediler erkekmiş hikayeleri duyunca ikilemde kaldık😂
kedimiyavdedi Merveoz doktor net bi şey söylemedi mi ? Ben bugün 14+1 im doktorum net erkek dedi mesela
Gulo06 Merveoz benimde bir kızım var canım nuba göre kiz diyorlar herkez rabbimden hayirlisi bir erkek olsun isterim kızda olursa sevinirim herşeyin hayırlısı
kedimiyavdedi Miniminia ona da sordum canım o da kız diyordu 😄 ama ben o kadar çok dua ettim ki heralde dualarım kabul oldu bi kızım var oğlum olmasını çok istiyordum 🥰🥰🥰
Merveoz kedimiyavdedi yani 2. Doktor kız dedi sadece birazda gergin bi tipti soramadım eminmisiniz diye 😂 detaylıda öğrencez artık
Miniminia kedimiyavdedi yaaaa 🥰🥰🥰 o kadar sevindim ki senin adına, sağlıkla kucağınıza almanız nasip olsun inşallah 🥹🙏🏻💙 ben de kızım olsun diye yatıp kalkıp dua ediyorum, inşallah mucize beni bulur 🥹🙏🏻🌸🩷
kedimiyavdedi Miniminia çok teşekkür ederim Allah gönlüne göre versin 🙏 ben o kadar çok dua ettim ki bence dua demek her şey demek sende bol bol dua et. Bi de şuan zilkade ayındayız bayrama kadar dualar kabul inşallah 🌹
Merveoz Gulo06 Zeynepkarip özelde bile yanlış tahmin yapanlar var arkadaşım 30. Haftada bu zamana kadar kız demişler erkekmiş oda alışverişte pembe almış herşeyi