Handan07
Size doğru bilgiyi vermeye geldim. Ben geçtiğimiz Aralık ayında safra kesesi ameliyatı oldum. Yediğinize dikkat etmeniz veya bazı şeyleri yememeniz hiçbir şeyi etkilemez çünkü o sancılara sebep olan şey tamamen mekanik. Her yemek yedikten sonra o kese safra boşaltıyor ve bu boşalma sırasında taş kanalı şans eseri tıkarsa o ağrıyı yaşayacaksınız taa ki kese boşalıp taş tekrar içeri düşene kadar. O yüzden gayet yumurta yiyebilirsiniz. Ayrıca ağrı en üst seviyeye ulaştıktan sonra yavaş yavaş rahatlama olmuyorsa acile gitmenizi öneririm çünkü taş geri safra kesesine düşmeyip kanalda kalabiliyor ve bu çok daha problemli bir şey maalesef