Kızlar selam, geçen hafta doktor kontrolümüzde nst de sancılarım çıkmıştı bir önceki postumda fotoğrafı var açılmam yoktu eve gelmiştim. Yarın doktor kontrolümüz var yine ama dün akşamdan beri kasıklarım ağrıyor baskı var yaklaşık 10 dakikada bir de toplanma sertleşme oluyor ama çok şiddetli değil. Su gelişi nişan vs yok ama doğum başlıyor olabilir mi yalancı sancılar mı bilemedim 🥹