35+3 haftalık hamileyim. 32. hafta kontrolümde doktor bebeğin suyu biraz fazla kan şekeri takibi yaptır dahiliye ile görüş dedi. Dört gün açlık tokluk ölçtüm açlık 80-85 civarları tokluk 100-115 civarında çıktı. Dahiliye ile görüştüm değerlerin normal dedi. Dünkü kontrolümde gene doktor suyu biraz fazla dedi. Şekeri çıkmayıp suyu fazla olanlar var mı sebebini çok merak ediyorum. Yine kan şekeri takibine devam edicem. Ve kendimce şekeri karbonhidratı azaltmaya çalışıyorum. Tavsiye verebilecek olan var mı?