Guzelanne56 Arzumkartall evet ben ✋ İlk bebegımde bır kaç kere lekelenme yaşadım Bebegımde oluk oluk kanama yaşadım hastanede bıle günlerce yattım kızım suan ıcerıde uyuyor 5 aylık
Arzumkartall Guzelanne56 benim pembe ve çok açık kırmızı olarak geliyor iç çamaşırım batmıyor idrar yaparken yada yaptıktan sonra peçeteye geliyor 3 gün hastanede yattım ama bulamadılar aşırı tedirgin ediyor bu durum beni
Guzelanne56 Arzumkartall korkma canım kaç haftalıksın ilk 3 ay bu durum çok yaşanıyor 3 aydan sonra rısk kalkıyor
Arzumkartall Guzelanne56 27 haftama giricem rahim ağzı kısalığım vardı benim pıhtılı kanamam oldu hastanede yattım 1 hafta sonra da kum döktüğümü öğrendim defalarca acilde kontrollerim edildi kanama sebebini söylemediler çok tedirgin oluyorum
Ebrubyy Bende 35 haftalıkken ıkı defa oldu bır hafta içinde ara ara enfeksiyon dam da olabiliyor aslında istırahat et Dıkkat et Bnde suan 36 oldu bebek hep uzanıyorum dınlenıyorum erken doğum olmasın dıye
Arzumkartall Ebrubyy benim 2 haftadır ara ara sık oluyor kumda döküyorum belki ondan kaynaklı ama korkuyorum işte
Ebrubyy Arzumkartall Arzumkartall inşallah bir an önce geçer toparlasın bol su iç ayağını yükselt öyle uzan ayağının altına bısey koy öyle uzan