Bahar77777 Kızlar sma bebek mamasını aldım şimdi onu kullanıcam ama kaynatılmış ılık su diyor şimdi kaynattım ketılda suyu ılımasınımı beklicem bide 1 2 saat hemen nasıl ılıtabilirim bebeğe içirmek istiyorum aç çünkü ağlıyor siz napıyorsunuz?
Ranni Bahar77777 termos kullanıyordum ben suyu kaynatıp belli bir sıcaklığa gelince termosa alıp o şekilde kullandım ama şuan acilse hazır su ile ılıt bence
012908- Bahar77777 cok acilse biberonun icine suyu koy kapat agzini soguk su dolu kaba koy 5 dakikada ilir oyle yaparsin mamayi
edabolukbasi3- Bahar77777 öyle durumlarda önce suyu kaynatıp soğumaya bırakıyorum sonra yeniden su kaynatıp ikisiyle ılıştırıyordum yada e bebekte bebek suları var onlardan alabilirsin