siyahera_ 6+5 haftalık kese var fakat bebek hâlâ görünmüyor, kızlar sizinkiler kaç haftalıkken görüldü?
Ebrueren1 siyahera_ bebeğin görünmesi için henüz erken biz 7 haftalıkken gördük. Doktor aksine bişey demediyse panik olmayın
siyahera_ Ebrueren1 haftaya tekrar gideceğim de, diğer gebeliğimde böyle olmamıştı biraz tedirgin edici
Ebrueren1 siyahera_ korkmayin her gebelik aynı olmaz dediğim gibi daha erken bir dahaki kontrolde görürsünüz inşallah 😊
Mercimek7713 6+ 4 günlükken bendede kese var bebek yok dedi 1 ay sonra gittim hem kese hem bebek olusmustu
Masal2021 Mercimek7713 bir ay sonra derken kaç haftalık olmuştu gordgnzde benimde boş gebelik dediler 10. Haftaya kadar bekledim şuan çok pişmanım biraz daha beklesydim diyorum düşük yaptırdım