Marsmelow Haftamdayım. 3-4 gündür sol bacağımda ara ara yanma hissi oluyor. Ilık bir su dökülür gibi. Ağrılı yada çok rahatsız edici değil ama kadın doğum doktor beni aşar nörolojiye gitmen gerekir dedi. Yine de burada yaşayan kişileri okudum. Böyle bir durum neden olabilir. Yaşayanların nasıl geçti acaba ?
Marsmelow deniz_95 ay çok sağolun yazdığınız için. Bende biraz beklemek istiyorum sürekli hastanelerdeyim gereksiz bir işleme de girmekten çekindim. Takviye kullanmış mıydınız geçtiği süreçte.
deniz_95 Marsmelow zaten magnezyum kullanıyordum ama sebebini bende öğrenemedim çok da önemsememiştim geçti sonradan sanki bacağım ıslanıyor gibi ama ıslaklık yok çok tuhaf😂😂😂😂
Marsmelow deniz_95 evet çok tuhaf. Sıcak-ılık su dökülüyormuş gibi oluyor. Rahim büyürken bazı sinirlere dokunuyor sanırım. Doktor direkt beni aşar deyince korkuttu biraz.
deniz_95 Marsmelow yani ben sormamıştım o esnada doktor kontrolümde yoktu hiç. Geçince daha üstünde de durmadım açıkçası