Nur124 Kızlar dün namaz kıldıktan sonra dua için telefonumu almaya uzandım baya da bı mesafe vardı kolumu çok uzattım bı anda unuttum maalesef.sonradan aklıma geldi çok tedirginim doktor kontrolüme de bir hafta var (21+4 haftalık) birşey olmuş mudur ????
Girlmama Nur124 hamilesiniz baska bir sorununuz yok saglikli bir bebekse sorun olmaz instagramdan drseyfettinozvural i takip edin bu tarz sorular hakkinda vidoelari var
mavideniz9696 Nur124 ne olacak ki ben anlamadım kolunuzu uzattınız diye bebeğinize ne olabilir ?😂 batıl inanç bunlar Ben neler yapıyorum sabahtan akşama kadar siz bir bilseniz iş yerinde ve spor salonunda 😂 hiçbir şey olmaz Allahın izniyle
Ilkesmomy Nur124 yok canım korkma bunu ben duymuştum ama ben de şu an sürekli uzanıyorum ister istemez dolaplara boyum kısaa çünkü ama sukur bısey olmadı
MorKelebek54 Nur124 baril inanc canim bu tarz seyler aklini icini ferah tut bisi olmaz Allahin izniyle ☺️
eilf150 Nur124 kız ben dolap ustlerıne bıle uzanıyorum o zman benımkı coktan emzıkten dustu dlsbxlalağ
Selim25 Yok ya bir şwy olmamıştır. Sadece üst raflara uzanmayın diyorlar. O da düşük tehlikesi olanlar için geçerli
Nur124 Selim25 insAllah canım normalde dikkat ederim ama bu anlık dalgınlık işte unuttum çok uzandım sonra da kendimi yiyorum tabi
MorKelebek54 Nur124 plasenta oyle sanildigi gibi hop diye ayrilcak bisey degil. Olasentanin ayrilmasi icin col buyuk bi kaza gecirilmesi lazim anca. Evet plasenta cok hassas bi organ gebelikte ama bi o kadar da saglam.