Merhaba , 7 haftalık gebeyim. Bebeğim kalp atışımızda duyduk. Akıntımın yanında Kahvemsi kırmızı Lekelenmem var. Doktor bebekte sıkıntı olmadığını kesede kanama vs yok sağlıklı gelişen bebekde sıkıntı olacağını sanmıyorum dedi ama çok endişeyim. Bugün de devam ediyor . Bu durumu yaşayan oldu mı ?