Gebeliğin başlarında diş ağrım çok oluyordu ama 2. Trimesterde çekilmesi öneriliyordu bi ara geçince üstüne düşmedim yeniden başladı beni mahvetti günlerdir. Doktora gittim gebeler için olan anestezi ile çekmeye çalıştı asssla uyuşmadı anestezili hali ile bile aşırı ağrıyordu çekmeye çalışınca çok canım yandı AUGMENTİN antibiyotigi verdi bugün kullanmamın ikinci günü asla bir azalma yok. Bu apse NASIL geçecek başına gelen var mı
Karanfil yağı
Sumak gargarasğ
Tuzlu su
Her seyi yapıyorum bana mısın demiyor asla uyutmuyor soguk kompresten yüzüm yandı umrumda değil biraz azalsın yeter ki