38 haftalik hamileyim Bu sabah pecetede baya afedersiniz sümüksü mü desem beyaz ve sarı akıntım oldu ve arastirdim bu sekil nişan gelen varmis yani ben hep kanlı pembemsi veya kahverengi duyuyodum acaba normal akinti desem normalden daha fazlaydi farkliydi bilemedim sizin nasil geldi?