Kızlar merhaba martta kalp durması nedeniyle kürtaj olmuştum regli oldum doktorum korunmana gerek yok dedi. Pıhtılaşma testi yaptırdım iğne kullanacağım bir sonraki gebelikte. Öncelikle hepinizden dua istiyorum kızlarım🌸 iğne kullananlar zor oldu mu ? Kürtaj sonrası hemen hamile kaldınız mı ? Umut dolu hikayelerinizi bekliyorum