Merhabalar ben bir şey sormak istiyorum ben erken gebelik testi yapmıştım çift çizgi çıktı ama sonrasında kan testi yaptırdım gebe değilmişim normal test yaptım tekrar negatif çıktı böyle bir şey yaşayan var mı acaba kimyasal gebelik vs olabilir mi ya da başka bir şey adet olmadım henüz 1 gün geçti