Ebrueren1 Merhabalar 16 haftalık hamileyim dün akşam ve bugün idrarda çok hafif pembe kan gördüm. Kan sulandırıcı kullanmaya başladım 1 haftadır ondan olmuş olabilir mi. Herhangi bi ağrım falan yok.